Helsänkta av pollen får vi jobba inne istället för ute. Maken har börjat spika på övervåningen och jag försöker hitta något sätt att effektivisera tvättstugan. Vi får det inte att fungera. För lite plats att hänga tvätt och för lite förvaring av både smutsig och ren tvätt. Och vi får inte till det. Det är för litet men det måste ju gå att lösa...

Idag fick vi äntligen till min plåtvägg iallafall. För de som inte läst hela bloggen köpte jag i höstas aluminiumplåt på blocket i syfte att klä väggen bakom kaminen. Jag tycker om tapeterna som ser ut som plåt men riktiga material är ju alltid bättre. Före och efter:




I veckan fick sonen en tidig födelsedagspresent och idag fick jag också prova. ROLIGT. Ska nog köpa en själv. Eller hoppas att sonen tröttnar fort. 



Kommentera

Publiceras ej